3 grudnia 2024r. w naszej szkole odbyły się ekologiczne warsztaty z robienia ozdób choinkowych. Świetlica zamieniła się w artystyczną pracownię. Nasi uczniowie na zajęciach oraz w domu przygotowali suszone plastry pomarańczy, cytryn i grejpfrutów.
„Dzień dobry, proszę, dziękuję to mnie nic nie kosztuje, a każdy dzień słońcem smakuje”, to innowacyjny Trening Umiejętności Społeczno-Wychowawczych w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 6. Ta innowacja pedagogiczna ma na celu kształtowanie u dzieci w wieku szkolnym nawyków kultury osobistej oraz rozwijanie pozytywnych postaw społecznych. Projekt wspiera budowanie środowiska opartego na życzliwości, wzajemnym szacunku i empatii, co ma wpływ na jakość relacji międzyludzkich oraz atmosferę w grupie szkolnej.
Nasi dzielni harcerze już od poniedziałku przystąpili do działania. Dokładnie 25 listopada 2024r na zaproszenie 255WDH wyruszyli na andrzejkową zabawę do Zespołu Szkół Specjalnych nr 38. Na miejscu czekała pięknie przystrojona sala gimnastyczna oraz wiele atrakcji, zaczynając od wspólnego tańca kończąc na wróżbach.
Dzień Aktywności Motorycznej (Motor, Ability, and Training Program) jest zrealizowany w naszej szkole w dniu 22 listopada 2024 r., aby wspierać dzieci z autyzmem w ich rozwoju fizycznym i społecznym. Uczniowie uczestniczyli w różnorodnych aktywnościach motorycznych, które miały na celu poprawę ich zdolności motorycznych i współpracy z innymi dziećmi, zwiększenie pewności siebie oraz budowanie pozytywnych doświadczeń związanych z aktywnością fizyczną.
W czwartek 21 listopada 2024r, po raz kolejny w naszej placówce, obchodziliśmy Światowy Dzień Życzliwości. Przy świetlicy znajdowała się wyjątkowa tablica z kopertami. Nasi uczniowie wkładali do nich życzenia, które były skierowane do kolegów, koleżanek a także pracowników szkoły. Była to dobra okazja do wymiany sympatii między sobą. Przygotowanie na zajęciach miłych niespodzianek dla innych klas sprawiło wszystkim wiele radości. Akcja co roku cieszy się dużym zainteresowaniem. Celem naszych działań było zachęcanie szkolnej społeczności do czynienia dobra.