na r. szk. 2024/2025
Zapisy dzieci do Przedszkola Specjalnego nr 438 odbywają się od 1 lutego każdego roku bezpośrednio w placówce. Jeśli są wolne miejsca przyjmujemy dzieci w trakcie całego roku szkolnego. Przedszkola specjalne nie są objęte rejonizacją.
Przyjmujemy dzieci posiadające orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego z:
- Autyzmem
Zapraszamy rodziców/opiekunów na spotkanie i rozmowę z dyrektorem szkoły po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie.
Do przedszkola przyjmowane są dzieci od 3-go roku życia z całej Warszawy.
Szanowni Państwo. Drodzy Rodzice.
Przedstawiamy Państwu Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 w Warszawie – zespół entuzjastów edukacji odpowiadających na szczególne potrzeby dzieci i młodzieży z autyzmem. Stojąc na styku świata dzieci i młodzieży z autyzmem i świata osób neurotypowych budujemy płaszczyznę do autentycznej integracji, skutecznego komunikowania się, funkcjonalnych zachowań i dobrych relacji.
Można z powodzeniem nazywać nas Projektantami Rozwoju czy Trenerami Samodzielności, ponieważ umożliwiamy naszym wyjątkowym podopiecznym aktywne, ciekawe i bezpieczne uczenie się i eksplorowanie świata. Filarami naszej pracy jest postępowanie edukacyjno-terapeutyczne oparte na rzetelnej wiedzy, podmiotowym podejściu do dzieci i innowacyjności.
Starannie zaplanowana i ewaluowana praca nauczycieli połączona ze współpracą z rodzicami jest naszym kluczem do skuteczności, a obserwujemy ją codziennie w:
- szczerych reakcjach dzieci,
- postępach dzieci w zakresie posiadanych wiadomości i przejawianych umiejętności,
- doświadczanej przez dzieci satysfakcji i radości.
Nasze sukcesy, a przede wszystkim sukcesy naszych przedszkolaków i uczniów mają różne oblicza – poznajcie nas!
Serdecznie zapraszamy!
Poniżej zamieszczamy prezentację, która pozwoli Państwu poznać nasze cele, metody pracy oraz bazę lokalową.
Obejrzyj [TUTAJ]
Małe dzieci z diagnozą autyzmu lub z cechami autyzmu przyjmujemy od 1-go roku życia na zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z autyzmem. Do przyjęcia dziecka niezbędne jest posiadanie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania, wydane przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną.